18/07/2018
Tidyant, unha aplicación pensada para o sector da xoiaría e reloxaría e dispoñible para todos os soportes e dispositivos, que xestiona todo o proceso postvenda, permitindo ás tendas aforrar o 50% do tempo en chamadas telefónicas, comunicacións a clientes e outras xestións administrativas. Pincha aquí e próbao gratis.
Hoxe en día os clientes demandan comodidade e axilidade non só a hora de comprar un produto senón tamén cando o mesmo precisa ser reparado. E Tidyant é unha solución áxil e intuitiva para ofrecer ós clientes o mellor servizo postvenda.
É moi fácil de usar e permite automatizar procesos manuais, reducindo a carga de tareas do traballador e, por tanto, aumenta o beneficio por reparación.
Asimesmo, esta ferramenta permite fidelizar clientes, comunicándolle a éstes de forma automática calquera cambio no proceso. E tamén permite confecionar orzamentos e envialos por correo-e ou whatsapp, de maneira que os clientes poderán consultar, aceptar ou rexeitar os mesmos cando queiran dende o móbil. Da mesma forma, permite remitir as facturas ós clientes, quenes as recibirán no móbil e coa posibilidade de pago mediante banca electrónica.
Para máis información, consulta no teléfono 981 973 788 ou envía correo-e a info@tidyant.com.
Na web www.tidyant.com, atoparás máis información. E para non perdervos nada, podes seguir a Tidyant en Facebook , Twitter e Linkedin .