Tidyant, unha aplicación pensada para ofrecer o mellor servizo postvenda

Tidyant, unha aplicación pensada para o sector da xoiaría e reloxaría e dispoñible para todos os soportes e dispositivos, que xestiona todo o proceso postvenda, permitindo ás tendas aforrar o 50% do tempo en chamadas telefónicas, comunicacións a clientes e outras xestións administrativas. Pincha aquí e próbao gratis.

Hoxe en día os clientes demandan comodidade e axilidade non só a hora de comprar un produto senón tamén cando o mesmo precisa ser reparado. E Tidyant é unha solución áxil e intuitiva para ofrecer ós clientes o mellor servizo postvenda.

É moi fácil de usar e permite automatizar procesos manuais, reducindo a carga de tareas do traballador e, por tanto, aumenta o beneficio por reparación.

Asimesmo, esta ferramenta permite fidelizar clientes, comunicándolle a éstes de forma automática calquera cambio no proceso. E tamén permite confecionar orzamentos e envialos por correo-e ou whatsapp, de maneira que os clientes poderán consultar, aceptar ou rexeitar os mesmos cando queiran dende o móbil. Da mesma forma, permite remitir as facturas ós clientes, quenes as recibirán no móbil e coa posibilidade de pago mediante banca electrónica.

Para máis información, consulta no teléfono 981 973 788 ou envía correo-e a info@tidyant.com.

Na web www.tidyant.com, atoparás máis información. E para non perdervos nada, podes seguir a Tidyant en Facebook , Twitter  e Linkedin .

← volver

Amores auténticos, xoias inesquecibles

Amores auténticos, xoias inesquecibles

Calendario de eventos:

  • Curso Online de Gemología básica
  • FOGA
  • Gravograph
  • Mapfre
  • Oferta especial colexiados



Páxinas amigas ou de interese:

www.coxga.es  /  Telf: 981 598 858  /  Rúa Laverde Ruiz, Nº 6, Entresuelo, Santiago de Compostela, 15702, A Coruña    Aviso legal
deseñado por: versiongalega.com